سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لی لی جان

نظر

بنابراین کل داستان "در سیاه" قرار گرفت از کجا ریشه گرفته است؟

ظاهرا صاحبان فروشگاه دوست نداشتند بزرگترین روز خرید خود را با چنین مانیتور منفی همراه کنند ، بنابراین در اوایل دهه 1980 کسی شروع به حرکت در زاویه حسابداری کرد تا چرخش مثبت تری در روز بزرگ داشته باشد.

بلک فرایدی در ایران

 

آیا خرده فروشان برای تبدیل سود سالانه واقعاً به جمعه سیاه نیاز دارند؟

خرده فروشان عمده این کار را نمی کنند. آنها در کل سال سودآور هستند - یا حداقل برای سودآوری تلاش می کنند. (شرکتی که از هر سال مالی سه چهارم ضرر و زیان داشته باشد مورد توجه سرمایه گذاران قرار نخواهد گرفت.) هرچند ممکن است برخی از فروشگاه های کوچکتر فروش بزرگ فصل تعطیلات را به سود سالانه تبدیل کنند.

 

آیا BLACK FRIDAY واقعاً بزرگترین روز خرید سال است؟

مطمئناً روزی از سال است که هنگام دستیابی به عروسک Tickle Me Elmo به شما مشت می شود ، اما ممکن است شلوغ ترین روز از نظر دریافت ناخالص نباشد. طبق اسنپس دات کام ، جمعه سیاه به طور کلی یکی از روزهای برتر سال برای فروشگاه ها است ، اما این روزها بلافاصله قبل از کریسمس است - زمانی که افراد تعویق کننده سرانجام خرید می کنند - که فروشگاه ها غارت جدی را ایجاد می کنند. با این وجود جمعه سیاه ممکن است شلوغ ترین روز سال از نظر ترافیک مشتری باشد.

 

داده های اسنپس ده سال از 1993 تا 2002 را نشان می دهد و در این بازه جمعه سیاه هرگز بالاتر از چهارم لیست شلوغ ترین روزهای خرید سال از نظر حجم فروش نبود. در سال 2003 و 2005 جمعه سیاه برای روزهای درآمد فروش به بالای توده صعود کرد ، اما هنوز هم از هفته منتهی به کریسمس ، به ویژه شنبه درست قبل از روز بزرگ ، رقابت سختی پیدا می کند.

 

آیا مردم واقعاً در جمعه سیاه آسیب می بینند؟

متاسفانه بله. یکی از غم انگیزترین حوادث جمعه سیاه در سال 2008 اتفاق افتاد ، زمانی که کارمند 34 ساله فصلی Jdimytai Damour کشته شد پس از اینکه جمعیت صدها نفر از حدود 2000 نفری که در بیرون منتظر بودند او را زدند و پس از باز شدن درها بر پشت او مهر کردند. ساعت 5 صبح در وال مارت در لانگ آیلند ، نیویورک